♥ Första inlägget, jag fixar det här, ;)

Hej och välkommen till min bloppis!

 

Som ni sett har inte jag lagt ut nåt på bloggen, än. Eftersom det här är en bloppis kommer jag varje dag att sätta ut nåt att sälja. Om ni är intresserade av nånting så står det i inlägget när jag säljer hur ni ska göra. Jag hoppas att så många som möjligt är intresserade av nåt jag säljer i alla fall. Jag kommer sälja kläder, väskor, smycken, parfymer, smink och massa annat fint som ni säkert får intresse för. Priserna kommer inte heller vara så stora. ;) Det kommer vara runt 20-800 kronor. Inget jag säljer här på bloggen kommer kosta mer än 800 kronor. Så ni kommer säkert få stort intresse av nåt som sagt. Jag tror nog ni blir mest intresserade av mina smycken. Jag kommer sälja smått nu i början men sen när jag lärt mig lite mer om hur man gör så kommer jag ha lite tävlingar också där ni har chansen att vinna vad ni vill! Men det är ett kanske ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0